⭐️ Få din pakke før jul. Bestil SENEST d. 15. dec. kl. 15. ⭐️ Fragt 45-50 kr. | FRI FRAGT over 700 kr. | GRATIS afhentning på kontoret ⭐️



Ofte stillede spørgsmål

Her kommer de mest almindelige spørgsmål omkring hjemmesiden og det at handle hos forældrebutikken.

Hvordan kommer jeg i kontakt?

Der er 3 muligheder:

- Send en besked i chatten, Her kan jeg hurtig guide dig til det rigtige produkt.

- Skriv en mail, kontakt@foraeldrebutikken.dk - kundehenvendelser bliver prioriteret højt.

- Ring på 25758899  hvis du ønsker mundtlig rådgivning.

Hvor skal jeg starte?

Der findes ingen formel for, hvor man skal starte. Men der er nogle overvejelser I kan gøre som familie. Det er ikke kun jeres børns behov der skal tages stilling til, men i høj grad også jeres, som forældre, da det er jer der skal støtte jeres barn i processen.

Her er der nogle overvejelser, der er værd at forholde sig til:

Først er det vigtigt at beslutte om der er brug for at visualisere faste rutiner eller om det skal være fleksibelt . 

Indenfor de fleksible løsninger, er mulighederne uendelige. 

Skal det være tjeklister eller skema.

Tjeklister er godt for barnet, som gerne vil følge processen og være en del af den interaktivt når lågerne lukkes. Skemaet giver et fuldt overblik fra start til slut og det er et godt pegeredskab.

Er varen på lager?

- Hvis en varer ikke er på lager vil den stå som udsolgt/sold out på produktsiden, og det vil ikke være muligt at lægge den i kurven. 

- Vores design selv og customize produkter bliver produceret på bestilling, de er derfor altid tilgængelige men bliver først lavet når du har lagt en bestilling. 

Hvorfor tilbyder I ikke dag til dag levering?

- Alle  produkterne bliver håndlavede, derfor kan det tage op til 5 hverdage at få produceret produkterne til alle ordre. 

- En ordre vil naturligvis blive pakket og afsendt så snart alle produkter er klar. 

Hvor lang tid går der før jeg modtager min ordre?

- Alle ordre bliver afsendt fra vores kontor senest 5 hverdage efter bestilling.

- Leveringstiden fra os til dig afhænger af det fragt firma du har valgt. Oftest mellem 1-3 hverdage.

Sælger du til institutioner?

Ja, der oprettes gerne en konto, så medarbejdere kan bestille uden at skulle betale hver gang. Kontakt mig gerne, hvis I ønsker et besøg.

Hvordan kan jeg betale hos jer?

- Forældrebutikken modtager dankort, visakort og mobilepay i vores online betalingsløsning. 

- Det er desværre ikke muligt at betale med kontanter ved afhentning af ordre.

- Det er muligt at betale med EAN nummer, for institutioner.

Hvad koster levering?

- Levering koster 50 kr. med DAO eller GLS

- Alle ordre over 700 kr. leveres gratis til adresser i Danmark.

- Ordre kan afhentes i Herlev, efter aftale. Dette er gratis.

Hvilke fragtløsninger tilbyder i?

GLS og DAO

Jeg tilbyder fragt til udlandet efter GLS prislister.

Hvordan returnerer jeg en ordre?

- Hvis du mod forventning ikke ønsker at beholde de produkter du har modtaget kan du returnere dem indenfor 14 dage. Du skal selv betale returfragten (også selvom du har fået gratis fragt ved køb) Du kan købe en retur label/kode gennem os, eller selv købe fragten hos et fragtfirma. Vi modregner fragtprisen (50kr) det tilgodehavende beløb. 

- Produkterne skal sendes i hård fragtemballage, således at de ikke kan blive bukket eller skadet under fragten. Er produkterne beskadiget pga. manglende forsvarlig indpakning, vil det blive modregnet det tilgodehavende.  

- Ved ønske om returnering, kontakt da altid forældrebutikken på mail (kontakt@foraeldrebutikken.dk) inden du afsender din returordre. 

- En returordre skal sende direkte til vores adresse. Adressen for returnering er:

Forældrebutikken
Marielundvej 46B, 1 tv. 
2730 Herlev